Saturday, March 15, 2008

Astenie de primavara

Zilele astea m-am simtit putin coplesita de evenimentele din jurul meu si viteza cu care se deruleaza totul. Ma tot gandesc la faptul ca o sa dau licenta in vara si dupaia....nu stiu ce sa fac. Va trebui sa gasesc un rost in viata mea si inca nu sunt decisa ce cale sa aleg. Inca nu stiu raspunsul celor din Danemarca si nu stiu daca ma vor accepta sau nu...nu stiu daca voi pleca acolo sau nu....luna asta am inteles ca se fac si alegerile pentru loteria vizelor...dar sincer nu prea imi pun sperante pentru asta. E posibil ca nici unul din gandurile aste sa nu se implineasca si la sfarsitul lui iunie sa-mi dau seama ca nu stiu ce sa fac. Nu vreau sa-mi continui studiile aici si nu vreau sa ma inscriu la nici un program de master. In momentul de fata singurele lucruri care-mi fac decizia mai grea sunt persoanele din jurul meu....dar la 20 de ani viata abia incepe si drumul este lung asa ca la un moment dat ceea ce face relatiile sa fie puternice sunt micile hopuri peste care trec fara "damages"...