Wednesday, September 10, 2008

10th - Somehow getting use

Cred ca am inceput sa ma obisnuiesc cu ce se intampla pe aici. Si incet-incet incep sa si descopar locurile si oamenii. Duminica am fost intr-o mica excursie la un lac din apropiere cu Marketa. 

Din pacate nu am putut sa vedem lacul de aproape din cauza vegetatiei stufoase din jurul lui. A fost totusi destul de dragutz pentru ca nu a mai plouat si am stat putin cu fetele in soare.

Nu se mai intampla nimic spectaculos, ciudat sau grav...lucrurile au inceput sa intre intr-un ritm normal. Luni mi-am laut ustensiele sa-mi reapr bicicleta asa ca ieri a fost prima mea zi de ciclism. Avand in vedere ca orasul e pe coline la jumatatea drumului spre scoala m-am dat batuta si am mers usor usor cu bicicleta langa mine :). Colegii (danezi) mi-au spus ca intr-o luna cu putin exercitiu o sa reusesc sa cuceresc dealul de la scoala...asta sper si eu pentru timpul s-ar reduce la mai putin de jumatate de ora :D

Ieri seara am fost la prima noastra International Tuesday, care are loc undeva langa port intr-o fosta fabrica sau depozit care acum este casa studentilor.


Cand am ajuns era pustiu si ne-am imaginat ca este totul doar o formalitate la care nu vrea nimeni sa participe. Asa ca am plecat spre oras si am avut ocazia sa mai descopar chestii si sa mai fac poze.

Dar ne-am intors la "petrecere". Nimic spectaculos...si nimeni interesant. Am stat mai mult cu Mara si am incercat sa profitam de faptul ca nu suntem in casa :)

I've decided not to think about things anymore and just go with the flow while I'm here. Today we went to Ikea to buy some home things and it was just like in Bucharest so I got this fuzzy warm feeling of being home :).